Mad Hatter… Mad Potion

„California girls, we’re unforgettable…” dansam pe melodia lui Katy Perry în timp ce mă pregăteam pentru petrecerea de Halloween la care avea să vină și crushul meu. Mă asigurasem că o să pregătesc costumul perfect și că n-o să-mi lipsească nimic pentru a-l impresiona. Anul ăsta eram Mad Hatter din Alice în Țara Minunilor. Bineînțeles, eram un sexy mad hatter. Aveam un corset maro, fustă mini, jartiere și o pălărie, evident! Mă admiram în oglindă când un sunet mă sperie și tresar.

– Oh, nu! Luna… ce ai făcut…?! superblog-katy-perrys-mad-potion-coty-sponsor-superblog-226x300
Luna este pisica mea siameză care tocmai s-a urcat pe masă și mi-a dărâmat toate sticluțele de parfum.
Acum ce mă fac? Întreb în gând, dezamăgită că nu aveam ultimul element pentru a-mi termina costumația. Era deja prea târziu să dau o fugă până la magazin să-mi cumpăr un parfum… Dau pisica afară, supărată, apoi mă aşez pe pat îmbufnată și stau…
Și suspin încet…
Și stau…
Și suspin încet…
Și stau…
Și adorm…
Mă trezesc deodată într-o încăpere mov, în jur atârnând o lună de carton, stele, tot de carton, iar din podea răsăreau flori și flamingo. Pe podea erau puse zaruri gigantice și lumină difuză venea din părți. Mă uit la ciudata împrejurare și-mi dau seama că nu mai eram în camera mea. Mă învârt de câteva ori, încercând să cuprind cu privirea tot orizontul și dau peste un semn care nu mai fusese acolo: era o săgeată care arăta înainte. Merg ce merg printre flori, flamingo, zaruri gigantice, lună și nori de carton. Atmosfera era, în ciuda locului necunoscut în care mă aflam, destul de… magică… Nu știu, era ceva cu movul și scenografia ce oferea un aer de poveste. Prin jur apăreau diferite semne luminoase care îmi arătau calea.
Deodată, se ridică dintr-un amalgam de flori și flamingo, în fața unei pisici gigantice, cu semnele sclipitoare pâlpâind în jur, un cub cu un joben pe el. Mă apropii confuză. Pe cub era scris „Amestecă ingredientele”; dar nu știam la ce ingrediente se referă… Mă uit în jur și culeg: flori, stele, zaruri, inimioare și le pun în joben. Aveam sentimentul că fac o poțiune magică. Scrisul îmi scria acum „Scutură jobenul”, așa că scutur jobenul de câteva ori, scurt. Dinăuntru începu să iasă un parfum puternic de vanilie. „Ridică”. Bag mâna, instinctiv, în joben și scot o sticluță rotundă, cu reflexii roz-mov. Pe ea scria „mad potion”. Capacul era tot mov, însă mai deschis și sclipicios. Mă uit la ea lung, studiind-o, neștiind ce să fac cu ea. Eram hipnotizată de lichidul movaliu și mă gândesc ce-ar fi să mă parfumez cu ea?
Așa că dau două-trei pufuri și mireasma de vanilie, iasomie și bujor mă înconjurară, simțeam cum plutesc într-un nor purpuriu sclipicios. Scrisul de pe cub scria „Pune jobenul pe cap”, așa că mă supun.
Mă trezesc pe pat, unde adormisem supărată. Ce s-a întâmplat? Am visat? Mă uit în jur nedumerită și îmi spun că am adormit. Of…!! Petrecerea! Am uitat de ea! Trebuie să mă grăbesc!
Aprind repede lumina și mă uit la baltă de cioburi amestecată cu parfum și-mi aduc aminte că pisica mea mi-a spart parfumurile și d-asta m-am supărat.
– Hei! Ești gata?
Prietena mea intră în cameră.
– Trebuie să plecăm! Oh.. ce s-a întâmplat aici?
– Luna… mi-a spart parfumurile… spun supărată.
– Toate?!
– Toate…
– Ba nu! Uite, mai ai unu pe masă!
Îmi arătă spre măsuța de toaletă și văd sticluța ciudată pe care am visat-o. Dar.. cum se poate? Era un vis! Nu?
Prietena mea o ridică și mirosi parfumul.
– Ce frumos miroase… așa vanilat…! Cred că dacă te dai cu el or să moară toți! Apropo, îmi place costumul tău de magician! Peruca e mișto!
Magician? Trebuia să fiu Mad hatter!
Mă reped spre oglindă și mă uit mirată: într-adevăr, eram magician. Ținuta mea era neagră, satinată, cu pietricele. Aveam și mănuși și joben. Părul meu nu mai era al meu, era mov, cârlionțat. Wow! Ce.Se. Întâmplase.În.Vis? Era și ăsta un vis?
– Wow! Tu știi că ăsta e parfumul Mad Potion a lui Katy Perry? Întrebă prietena mea. Știi că nici măcar n-a ieşit? De unde îl ai?!
Nu știu… doar a apărut acolo ca un parfum salvator.. ceva de genul…
Până la urmă am reușit să scap de interogatoriu și să ajung la timp la petrecerea de Halloween în noua mea costumație. Cu noul parfum am întors capul multor bărbați, dar și a celui care mă interesa. A venit la mine, m-a complimentat și am dansat toată noaptea.
– Ce parfum e ăsta cu care te-ai dat? Întrebă el în mijlocul unui dans lent, când ne îmbrățișam. Îmi place mult cum miroase.
– Mad potion, spun. Este magic!

Lasă un răspuns

